Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-04-20, 14:38   #1
 
1nces avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 535
Sharp$: 1877


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Superior Challenge 7 (MMA) 2011-04-30


Assan Njie - Beslan Isaev 1.64 2.15
David Bielkheden - Yuya Shirai 1.86 1.86
Diego Gonzalez - Daniel Acacio 1.86 1.86
Farshad Farsiani - Mohsen Bahari 1.95 1.77
Magnus Cedenblad - Kyacey Uscola 1.86 1.86
Matti Makela - Hector Ramirez 1.86 1.86
Navid Yousefi - Junie Allen Browning 2.15 1.64
Reza Madadi - Rich Clementi 1.64 2.15
Sirwan Kakai - James Doolan 1.52 2.40
Thales Leites - Jeremy Horn 1.64 2.15
Tor Troeng - Robert Jocz 1.64 2.15

Odds från Betsson.

Nån som har bra koll på dessa? Som oddsen är satta känns det som att Betsson har generaliserat och kanske inte har alltför bra koll. Nu gäller det för oss att hitta russinen!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Moffegrev (+3)
1nce är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-04-20, 17:52   #2
 
Moffegrevs avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Inlägg: 1 278
Sharp$: 1644

Fighting 2013/2014
Stats: 40 - 92 - 6
ROI: 101.06%
Vinstprocent: 30.30%

Standard

Cedenblad vs Uscola är struken eftersom jycken är sjuk. Han har ersätts med någon svenskbrasilianare som heter Bruno som tydligen ska vara rätt okänd men en av de bättre "svenskarna".

Finns ett par guldkorn här faktiskt, men har inte analyserat något speciellt ännu utan det här är några vinnare efter vad magkänslan säger:

Hector Ramirez (gammal avdankad UFC fighter)
Thales Leites (Borde ta Horn som är relativt avdankad han med)
Rich Clementi (det här är Rezas svåraste match hittills, och jag tror han kommer få problem här)
Junie Browning (Navid Yousefi är en av de sämre svenska fighters vi har, dock beror det ju på vilken form wt junie dyker upp i, och om han öht tränar seriöst fortfarande)
Gonzales

Att fadea Bielkheden har ju annars alltid gett utbetalning, men den här är jag osäker på faktiskt.

Men som sagt var, vissa av dessa är en aning "off season" och verkar inte bry sig överdrivet mycket, så kan vara svårt att analysera ibland. Men den som jag tror sitter enklast är nog nästan Leites vs Horn där jag tror Leites tar det rätt tidigt.

Skulle behöva se några matcher med den mytomspunna Bruno för att kunna uttala mig, men Daniel Acacio är inte speciellt bra, och det var riktigt dåligt av Bielkheden att torska den fighten.

Återkommer med djupare analyser senare.

Edit: Kul att se dig igen 1nce förresten.
__________________
Fighting 2013:

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Moffegrev är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td